Čakanje pri dohtarjih

V zadnjih nekaj mesecih sem se pri dohtarjih zadrževal več kot v nekaj letih skupaj. Prišel sem do naslednjega zaključka: preprosto ne verjamem ljudem, ki pravijo, da se čaka po 8, 10, ali celo 12 ur.

ČE si naročen ob neki uri (in se ob tej uri tam tudi narišeš) in ČE imaš s seboj vse izvide, napotnice, ipd. (za katere ti prej povejo, da jih rabijo), pač ne čakaš več kot dve uri!

Vedno se najde kdo, ki trdi, da je čakal dalj, kot traja, da Janša reče oprosti, ampak to so pomoje le redke izjeme. In povečini so si ti ljudje tudi sami krivi.

Primer: danes sem po 10 minutnem čakanju prišel do sestre, kateri se da napotnico, ona pa te napoti pred ambulanto X. Preko vrste se je vrinil star možak in od nje zahteval, naj mu pove, kam mora iti čakat. To, da so v vrsti čakali drugi ljudje, ki so povečini rabili enako informacijo, ga ni motilo. On je bolj pomemben in že ne bo čakal z rajo. Po krajšem, nevljudnem pregovarjanju se je izkazalo, da je bil v napačnem hodniku. To bi staruh lahko izvedel v veži, pri informacijah. Ne pa, da je po nepotrebnem tratil čas medicinske sestre in dobro voljo vseh udeleženih.

Torej, pamet v roke, malo potrpljenja, pa gre. Vedi, da nisi edini, ki mu je bed čakat v hodnikih, polnih bolj ali manj bolehnih ljudi.

In tudi ti si eden izmed njih :)

  • sl.rReddit
  • del.icio.us
  • co.mments
  • Ma.gnolia

Komentarji

  1. 13.02.2008 | 22:32

    ako noces cakat je treba placat.
    razen ce si iz francije. pol pa ne.

  2. 13.02.2008 | 23:07

    Oprosti, ampak tole enostavno ne drži. Ko sem peljal babico v bolnišnico, sva mogla po končanih pregledih še počakati, da natipkajo eno stran izvida. Čakala sva skoraj 2 uri, da so se barabe gnile zmigale. Pa ne da bi bile sestre tak noro zaposlene, hodile so sem pa tja, kofetkale itd.

    Imel si srečo, mogoče je drugič ne boš imel.

  3. 14.02.2008 | 00:03

    Sounds like a threat. :)

  4. 14.02.2008 | 01:02

    1. Imel si sreco, da ti ni bilo treba dalj cakat.

    2. Kljub temu, da si narocen tocno ob uri, se ti ne zdi nic narobe, ce je treba cakat dve uri? Ocitno te ne moti, ce te imajo ljudje za norca. Meni enostavno ni jasno, zakaj narocijo vec ljudi, kot so jih sposobni spedenat. Narocis se par mescev vnaprej, nic se ne mudi, pa vseeno potem ugotovis, da so hkrati s tabo ob istem casu narocili se 3 druge ljudi, in to vse v casu, ki ga imajo standardno rezerviranega za malco. Potrpljenje kot tako je sicer fajn, nekaj drugega pa je imeti potrpljenje za ljudi, ki mislijo da nimas nic bolj pametnega za pocet kot cakat v hodnikih, da bojo oni lepo na izi basali vase svoje sendvice in kavice.

  5. 14.02.2008 | 09:57

    Kosembil majhen, semve liko bral. Kersembil po gósto prizdra vniku.
    Zdajbólj malo berem. Kernimam do datnega zdravstve nega za varo vanja.

    Na zadnje semčakal triure. Dvéléti nazaj. Kosembil srédi no či pri pe ljan naur génco za radi a stmati čnega na pada (kipo ve čurah nipo jénjal, si ce rnebi bilpripe ljana o rgénco), pa mije sestrav spre jémnici rekla, da čisto no rmalno diham. No, po šetré hurah ča kanja naur génci, sempa rés. Skoraj. Ravno tóliko asme ješev stalo, dame niso po slaliv za por za radi brezvézne hóje naor génco. Čebi o staldo ma, biv sajtr pél v do mačem o kólju, pakakšen filem bisi la hkópo glédal.

  6. 14.02.2008 | 10:19

    @andrej: Vem, da se ne boš strinjal z mano, ampak … a je možno, da so imele vmes pavzo za malico/kosilo? Če so jo imele, jim je ti ne privoščiš? Si je ne zaslužijo? Niso do nje upravičene? Ali je možno, da je zdravnik imel kakega pacienta, ki je zahteval nekaj več njegovega časa. Namreč, ko je ima on pri sebi pacienta, ne morejo sestre kar same spisati izvida, to naredijo po nareku zdravnika.

    @tea: Tokrat sem čakal okoli uro in pol, to pa je bilo tudi največ, kar sem do zdaj čakal. Ponavadi pridem na vrsto v roku pol ure, kar pa se mi zdi popolnoma normalno. Saj pa ne morjeo vnaprej vedeti, koliko časa bo nekdo vzel zdravniku - lahko bo notri 2 minuti, ali pa 20. In glede na dolge čakale dobe (ki jih je seveda treba skrajšati) se mi zdi bolje, da naročijo kakega človeka več (posledično je treba v čakalnici tudi malo počakati), kot kakega manj.

    @kobra: Urgenca je za urgentne primere in povsem možno je, da so imeli koga, ki je bil bolj urgenten. Temu se reče triaža. Če pa je bil kdo nesramen, pa ni opravičila.

  7. 14.02.2008 | 13:04

    tudi jaz s čakanjem pri dohtarju nisem še nikol mela težav in čakanje do dveh ur se mi zdi ubistvu sprejemljivo, ja. zihr se kdaj zgodi, da je treba počakat tudi več, zihr so oddelki, kjer stvari enostavno ne morejo it tako gladko. ampak mislim, da vseen ni tok hudo.

    so sicer druge težave, na katere sem naletela. v novomeški bolnišnici so me enkrat poslali domov s simptomi srčne kapi, ker da naj z mano ne bi blo nič narobe. sicer se je na koncu izkazalo, da res ne gre za kap, ampak samo za en vkleščen živc. ampak dobr, to je že stvar strokovnosti, ne čakalnih vrsth.

  8. 14.02.2008 | 15:51

    Pa kaj je s temi malcami in kosili? Ljudi ne narocas za takrat, ko si na dopustu ali v drugi izmeni, zakaj bi jih lahko narocal za takrat, ko si na malci?

    In ne mi o tem, da jih narocijo vec, ker ne vejo koliko casa bo kdo vzel. Ce zacnes delat ob osmih, in hkrati ob osmih narocis 4 ljudi, potem gre za to, da ne cenis njihovega casa, ne pa za to, da cenis svojega.

    Zanimivo, da se nic takega ne dogaja pri privatnih zdravnikih. Njim na pamet ne pride, da bi istocasno narocili vec ljudi, ali da bi sli za eno uro malcat, medtem ko jim ljudje gnijejo v zabasani in smrdljivi cakalnici. Le kako njim tako lepo znese? Imajo kaksno ekstra znanje v time management? Ne, gre enostavno za to, da vejo, da jih bojo stranke zapustile, ce z njimi ne bojo ravnali spostljivo. (Razen, ce nimajo prave konkurence - potem se tudi oni obnasajo enako kot “drzavni”.)

  9. 14.02.2008 | 16:17

    Ko človek plača za privatnega zdravnika, pride tja pravočasno :)
    Pri državnih pa folk redno zamuja, ali pa pride 3 ure prej. Starejši še posebej radi pridejo čakat ob 7h, 8h ne glede na to, za kdaj so naročeni.
    Toliko o time managementu…

  10. 14.02.2008 | 17:35

    ja, in neumni zdravniki (oz. sestre) potem take spustijo naprej, in ko ti prides pravocasno, ne mores not, ker so pred tabo spustili starca, ki je narocen dve uri za tabo.

    folk torej pride prej kot je narocen zato, ker ve, da bo tako dejansko prej na vrsti (ker se sestre ne drzijo casa narocanja). ostali pa pridemo kasneje zato, ker itak vemo, da ne bomo na vrsti takrat ko smo naroceni. ce bi zdravniki razpisali ure in SE JIH DRZALI, nobenega od teh problemov ne bi bilo.

  11. 15.02.2008 | 10:09

    Če bi blo tko simpl, bi verjetno bil ta problem že rešen. Tok neumni pa pomoje res niso, navsezadnje ima večina zdravnikov narejen faks :)

  12. 15.02.2008 | 20:58

    omg domn XD

    kok si pa star? ker mas faks, to avtomatsko pomeni, da nisi neumn?!

    sploh pa ne gre za te vrste neumnost. gre enostavno za to, da se jim, milo receno, jebe. da je pa stvar enostavna za tiste, ki se jim NE jebe, pa je jasno razvidno pri zdravnikih, katerih placa je odvisna od zadovoljstva njihovih strank.

  13. 16.02.2008 | 10:04

    teb se je pa nas zdravstveni sistem dost zameru, sploh glede na to, kolk casa prezivis v sloveniji :)

    spet, gremo na osebne izkusnje, ampak z dohtarji sm mela res ogromn opravka ze. tko neposredno, kot posredno, ko so imeli z njimi opravka moji druzinski clani. resnicno sem spoznala znatno vec takih, ki jim dejansko ni blo vseen. vrjetn to res ni odvisn, od tega. al majo narjen faks al ne, sam skod pa vrjetno tut ne.

  14. 16.02.2008 | 16:31

    No, s tem postam se absolutno ne strinjam… Sicer tista skrajnost z 8 urami verjetno ne drži je pa veliko preveč ljudi, ki tako kot na banki tudi v čakalnicah preživijo preveč časa - ogromno preveč. Velja pa tudi omenit, da slovenci v povprečju slovimo kot precejšni hipohondri… lp

  15. neža MonsterID Icon neža
    16.02.2008 | 19:38

    imela sem vnetje slepiča. pri osebni zdravnici sem takoj dobila izvod za urgenco. odšla tja. po 3 urah čakanja pridem na vrsto, za pregled, jp naredite vse kar je špotrebno ni važno kje merite temperaturo samo da mi bo bolje… grem ven. čakam še 2 uri. pokličejo ponovno v sobo. slecite se in uležite, greste na operacijo. me odpeljejo v operacijsko. naslednje jutro izvem, da je malo manjkalo da bi se mi razlil. za moje pojme urgentni primer pa sem vseeno toliko čakala. bila sem zelena v obraz ne bela ;)

  16. neža MonsterID Icon neža
    16.02.2008 | 19:58

    izvid… se opravičujem za napako

  17. 17.02.2008 | 00:05

    joj Neza, zdravniki pa ja ne bi pustili, da bi se ti slepic razlil. saj majo vendar koncan faks! ;)

  18. 17.02.2008 | 12:35

    @dómn:
    Mensezdi, daje dihanje ključna funkcija v delovanju člo véškega orga nizma. Čebibil jaz zdravnik, binajprej pozdravil tiste, kijim sr céne bije, polpa takoj tiste, kidihat nemórjo. Čebi di halno pót mérli v CM, pačeje no rmalna dol žina di halne po ti 10cm, bisvojo takrat i zméril na 1cm. Mo góče jeméla tista sestra dru gačno ra vnilo?

  19. 18.02.2008 | 09:35

    zanimiv, je, kako vsi na podlagi svojih izkusenj posplosujete in ves cas mecete naprej, kako je zarad tega celoten sistem v pizdi. jst bi na podlagi svojih izkusenj lahko sklepala, da je zdravstveni sistem pri nas resnicno super, pa vem, da ni tako. naj si se tako prizadevamo, da to ne bilo res - tudi vsi zdravsveni usluzbenci so ljudje s svojimi napakami, slabimi presojami in svojim lajfom. in ja, nekaterim se jebe, tako kot se to dogaja v vsakem poklicu, sam da takrat, ko se jebe zdravnikom, je lahko to zivljenjsko nevarno. vprasanje pa je, ce lahko mi kej nardimo za to, da nekaterim neb blo vseen.. in ne mi s privatnim zdravstvom, nikol ne bomo mel vsi tok dnarja, da bi si lahko prvoscil dat 120 eurov za to, da nam en zob popravjo

  20. 18.02.2008 | 15:34

    1. ce bos pozorno prebrala Domnov post, bos ugotovila, da on posplosuje na podlagi svojih izkusenj (tisti, ki pravijo, da cakajo, lazejo; so izjeme; so si sami krivi).
    mi mu navajamo nase primere, da mu pokazemo, da ni pametno posplosevati.

    2. privatno zdravstvo ne pomeni nujno, da moras TI kaj vec placati. zavarovalnica te lahko ravno tako krije, samo zdravnik se bolj potrudi, ker je njegov zasluzek odvisen od zadovoljstva strank.

  21. 18.02.2008 | 18:19

    1. skratka, oboji posplosujete, da drug drugmu dokazete, da mate prav? :)

    2. privatno zdravstvo seveda tega ne pomeni nujno, a vse zdravstvene (pa tudi pokojninske, socialne in ostale reforme na tem področju) reforme v sloveniji se nagibajo prav v to smer, da bo vsak moral poskrbeti zase - predvsem financno. drzava in zavarovalnice se skusajo bremena za skrb ljudi odrekati in ne siriti spektra svojih “uslug”. a to je ze druga zgodba.

  22. 18.02.2008 | 19:18

    1. nihce od nas ni rekel, da so tisti, ki pravijo da pri zdravniku ne cakajo, laznivci ;)
    mi ne pravimo, da je povsod zanic, medtem ko domn trdi, da sploh ni res, da je treba cakat, oz. le izjemoma in ce si sam kriv.

    2. se v glavnem kar strinjam kar se reform tice. privatne sem dala kot primer, da se da timing zelo lepo uredit, ce ti le ni vseeno za stranke. tako kot, recimo, ni vseeno privatnikom.

  23. mjk MonsterID Icon mjk
    21.02.2008 | 10:23

    To da se moraš naročit pri zobarju oz. okulistu in te noben ne vzame prej kot v 6 mesecih se vam pa ne zdi nč narobe?

    Ko pa plačaš, je pa kar naenkrat plac in te vzame v tednu al 2 max !?

    Jst štejem pod čakalno dobo tudi unih 6 mesecev a se teb ne zdi tko?

    Kar se urgence tiče je še vedno bilo tko, da se vsakmu zdi, da je njegov gležen, roka, kolk najbolj nujen in da predolgo čaka.

    Mene res bolj motijo čakalne vrste tipa 6 mesecev za pregled in/ali 3 leta za operacijo, pol pa uleti tip z dnarco, je pa vse v 1 mesecu zrihtan !!!

    !”!”#!”$)#$&/%$&)”#”#$($”#%/$#&/$%&/%$/&#$#$(%#/( $&/#$
    Ta delitev me moti, če niste razbrali iz zgornje vrstice :)

  24. 21.02.2008 | 10:44

    Čakalne dobe so popolnoma drug problem.

    In zdaj jih rešujejo tudi na ta način, da če se najde nekdo, ki je za zastonj stvar pripravljen plačati, mu to pustijo in ga v zameno vzamejo prej…

  25. 21.02.2008 | 15:26

    hm, ce govoris o privat zdravnikih s koncesijo, potem je jasno, da moras cakati 6 mesecev, razen ce placas iz lastenga zepa. zdravnik namrec ne bo delal, ce ne bo placan, in ce mu ne bo placala tvoja zavarovalnica, mu bos pac moral sam. to menda ja ni sporno samo po sebi.

    kaj bi naj pa bile “zastonj stvari”?

  26. 21.02.2008 | 16:17

    Z “zastonj stvari” sem mislil recimo pregled pri specialistu, okulistu al pa zobozdravniku :)

  27. 21.02.2008 | 17:19

    a te stvari pa kar dedek mraz prinese :)

    mislim, ce moras 6 mesecev cakat zato, ker zarad koncesije tvoja zavarovalnica ne more placat prej, potem to ni zdravnikova krivda. ce te tak vzame naprej, ce placas iz lastnega zepa, potem s tem ni nic narobe.

    ce pa pravis, da to delajo pri zdravnikih brez koncesije (drzavnih) - torej, da lazejo, da te ne morejo vzeti prej, ker hocejo, da jih podkupis - potem to pomeni, da bodo placani dvakrat: od zavarovalnice, in zraven se od tvoje podkupnine. ce ves za take, jih prijavi policiji :)

Komentiraj

XHTML: Uporabljate lahko:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>